The legend school
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Nogle små ændringer(nyhed)
what do you want, Beauty? ( Alina ) EmptyFre Aug 18, 2017 1:35 pm af Alessio

» Røgsignaler - Esmeralda
what do you want, Beauty? ( Alina ) EmptyTirs Mar 29, 2016 3:48 pm af Miles

» a partner in crime [Bobo]
what do you want, Beauty? ( Alina ) EmptyOns Jan 08, 2014 8:40 pm af Gæst

» what do you want, Beauty? ( Alina )
what do you want, Beauty? ( Alina ) EmptyOns Jan 08, 2014 12:04 am af Gæst

» touch me and i will break your face! ( Matthew ), Info: kan indeholde voldelige scener.
what do you want, Beauty? ( Alina ) EmptyTirs Jan 07, 2014 9:38 pm af Gæst

» Showtime ~Logan~
what do you want, Beauty? ( Alina ) EmptyTirs Jan 07, 2014 7:58 pm af Gæst

» Emnesøgning
what do you want, Beauty? ( Alina ) EmptyTirs Jan 07, 2014 5:11 pm af Gæst

» Ugenyhed [1]
what do you want, Beauty? ( Alina ) EmptyMan Jan 06, 2014 1:45 pm af Venus

» Skema for de ældste (Sport)
what do you want, Beauty? ( Alina ) EmptyTors Nov 21, 2013 7:14 pm af Venus

Mest aktive brugere
Venus (28)
what do you want, Beauty? ( Alina ) I_vote_lcapwhat do you want, Beauty? ( Alina ) I_voting_barwhat do you want, Beauty? ( Alina ) I_vote_rcap 
Miles (4)
what do you want, Beauty? ( Alina ) I_vote_lcapwhat do you want, Beauty? ( Alina ) I_voting_barwhat do you want, Beauty? ( Alina ) I_vote_rcap 
Esmeralda (3)
what do you want, Beauty? ( Alina ) I_vote_lcapwhat do you want, Beauty? ( Alina ) I_voting_barwhat do you want, Beauty? ( Alina ) I_vote_rcap 
Alessio (1)
what do you want, Beauty? ( Alina ) I_vote_lcapwhat do you want, Beauty? ( Alina ) I_voting_barwhat do you want, Beauty? ( Alina ) I_vote_rcap 


what do you want, Beauty? ( Alina )

Go down

what do you want, Beauty? ( Alina ) Empty what do you want, Beauty? ( Alina )

Indlæg af Gæst Tirs Jan 07, 2014 6:18 pm

tidspunkt: mandag, kl 16:21.

tøj: kondi sko sorte sokker, sorte underbukser, et par M65 kamuflage shorts, ellers bar krop.

Miska, eller Bobo som han blev kaldt, stod roligt i et hjørne af sports hallen hvor noget okay muskel grej og bokse grej hang og lå, som han roligt men øvet, trænede med sine biceps og triceps, forude øvede sine bokse teknikker på en bokse pude, dog stod han nu med en hånd vægt i hver hånd på 24 kilo og trænede sine underarme så de okay kræftige muskler blev spændt under huden, imens sved små løb ned af den 192 cm høje og okay store russer, dog så han ikke træt ud, selv om han havde stået og siden de havde fået fri for nogle og 90 minutter siden, han vidste det ikke rigtigt, dog var han ligeglad, da var intet han skulle, og ingen snakkede rigtigt til ham udover lærene, da han ikke var typen da rigtig gad at snakke med andre, dog følte han sig lidt ensom, han valgte dog og trække på skulderne, for at lægge hånd vægtende på plads og gå over til en bænk, for at lægge sig ned og lægge næverne om en metal stang på 10 kilo med 50 kilo i hver ende og han løftede den roligt med et grynt, og begyndte at presse den op og ned i et roligt stødt tempo så han kunne mærke musklerne arbejde i kroppen og han nød det, efter at have gjort dette 12 gange, og ventet i 10 sekunder og gjort det 12 gange mere, løftet den op og ned, da han havde gjort det 60 gange, 12 x 5, da satte han vægten på plads og satte sig op for at bukke sig ned og tage en vand flaske op, bide proppen af og roligt drikke af vandet, dog fik han øje på en køn pige da gik imod ham, han sad roligt og så på hende, de var de eneste i hallen, dog så han en smule mistroisk på den kønne pige, endnu en da ville gøre nar af ham? dog sagde han roligt men højt nok til hun burde kunne høre det.
''hvad vil du, smukke?''
han lød neutral, imens han hvilede albuerne på sine knæ så musklerne var spændt i armene, han holdt vand flasken om flaske halsen med et fast greb, tog dog en slurk vand mere, og ventede på hun svarede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what do you want, Beauty? ( Alina ) Empty Sv: what do you want, Beauty? ( Alina )

Indlæg af Gæst Tirs Jan 07, 2014 7:40 pm

Alina havde ikke rigtigt noget at lave lige nu eller det havde hun, men hun gade ikke lave sine lektier, det kunne hun gør i aften før hun skulle sove. Hun var på vej ud på sin tur rundt på skolen for at finde en at snakke med som var ny eller hun ikke rigtigt have snakket med for, hun gik ind i svømmehallen for at se om der var nogen, men dem have hun snakket med før, fordi hun nu var tre års elev. Alina gik vider ud på gang igen for at se sig om hun smile for sig selv mens hun gik ned mod sport hallen, det var længe siden hun have været der ned,  hun gik op af trappen og så ind for tilskuerpladserne der lå overne på for at se om der var nogen der ind. Hun fik øje på en dreng som ca. var på hendes egen aldre, men hun have ikke set ham før, med et smil gik hun ned af trappen for derefter at tage i døren og gik end,  hun så på ham mens hun gik mod ham, dog kunne man ikke se på hende at hun var usikker på hvad hun lavede, men viste det ikke, hun stoppede henne ved ham, han have nu sat sig op, hun lå hovedet på skrå og lyttede til ham før hun svarede.
"Hej jeg hedder Alina, jeg her ikke set dig før, er du ny?"
hun smilte venligt til ham mens hun så på ham, hun satte sig efter lidt tid på gulvet ved siden af ham, dog med lidt afstand for ikke at være for påtrængende. Alina vist ikke hvad hun ellers skulle sige lige nu, så hun blev bare siddende, hun have noget med gerne at ville være venner med alle, men det kunne man jo ikke alligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what do you want, Beauty? ( Alina ) Empty Sv: what do you want, Beauty? ( Alina )

Indlæg af Gæst Tirs Jan 07, 2014 8:47 pm

Bobo havde roligt trænet sin russisk kamp bokse manøvre et par gange, han havde kedet sig i timerne det meste af dagen, udover i english hvor han havde pandet en eller anden O'melley en på tuden så den var brækket, han havde mødt en Rachel da kunne vise sig og være interesandt, han havde snakket med Hr D'argent om gode samtaler og undgå vold, dog havde det ikke ændret russeren's vilje til vold frem for ord, så han var taget over for at træne for sig selv, for at passe sig selv som han altid gjorde efter timerne, han undrede sig dog over da kvinden kom over til ham og præsenterede sig, dog sagde han roligt, men lidt mistroisk.
''hey Alina, jeg har været her nogle uger, men jeg passer mig selv.. jeg hedder Bobo, tror du allerede har hørt om min samtale med O'melley i english, de har de fleste så de tager afstand, hmm''
han trak på sine store skuldre og tog en slurk vand for at se roligt på hende igen, han undrede sig lidt da hun satte sig ned men lidt væk fra ham, og han så nu nysgerrigt på hende med et roligt blik, mere afslappet da hun ikke sad helt så tæt på, han slog gerne mænd, men han havde aldrig slået en pige eller kvinde, og ville han aldrig gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what do you want, Beauty? ( Alina ) Empty Sv: what do you want, Beauty? ( Alina )

Indlæg af Gæst Tirs Jan 07, 2014 11:14 pm

Alina sad og tænkte lidt over det kan sagde med engelske, hun have hørte noget og også se det, men det var først nu hun for alvor kom i tanke om det igen. Det var ikke rigtigt noget hun ville blande sig i eller måske hvis hun have vist grunden for at han slå.
"Hyggeligt at møde dig Bobo, hvorfor holder du dig mest for dig selv?"
Hun viste ikke om han ville snakke om det med hende, men nu hun spurgt og så måtte det jo gå som det nu ville gøre. Alina så på ham  nu have hun chancen til at spørge hvorfor han gjorde det efter som han selv bræget det på banen, men i sted træk hun på skulderne og sagde.
"Ja jeg har både hørt og set  hvad der skete i engelsk, men hvad så? Det er ikke en grund til at undgår dig, du have sikket en god grund til at gør det."
Hun smilede til ham stadig venligt, hun viste ikke om han have noget imod at hun sad der hvor hun sad, men hun  viste at hun selv slå fra sig når nogen kom for tæt på, men det var mere fordi hun ikke viste hvad hun ellers skulle gøre når nogen kom for tæt på hende. Alinas søster have gået på skolen før hende, hun have næste slået sin søster ned en dag hun kom hjem på ferie begrund af det, men nu var hun heller ikke den med de bedst byggede knogler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what do you want, Beauty? ( Alina ) Empty Sv: what do you want, Beauty? ( Alina )

Indlæg af Gæst Ons Jan 08, 2014 12:04 am

Bobo så roligt på Alina, han smilede venligt til hende og trak på skulderne, han så dog roligt på hende, han grinte dog da hun sagde det var hyggeligt at møde ham og han sagde venligt.
''hmm tror jeg næppe du ville syntes i sidste ende haha! ej det fair, hmm holder mig for mig selv, da jeg ikke er god til andre mennesker så ja''
han trak roligt på skulderne, med et lille smil, han mødte dog hende's blik med et venligt blik da hun så på ham, dog grinte han roligt da han hørte hende og svarede blidt.
''tja har de fleste, hmm det da nogen da mener hehe, og ja, han smed papirkugler efter mig, som han fandt stor morskab i''
Han smilede stille og roligt, dog rakte han hende roligt vand flasken imens han så ud til og tænke lidt, mest over hvad de skulle snakke om og han spurgte høfligt.
''hmm sket noget spændende idag?''
Han strakte sig roligt så han's muskler spændt omkring han's krop og han gabte så roligt med en døser gaben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what do you want, Beauty? ( Alina ) Empty Sv: what do you want, Beauty? ( Alina )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum