The legend school
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Nogle små ændringer(nyhed)
Nogle små ændringer(nyhed)  EmptyFre Aug 18, 2017 1:35 pm af Alessio

» Røgsignaler - Esmeralda
Nogle små ændringer(nyhed)  EmptyTirs Mar 29, 2016 3:48 pm af Miles

» a partner in crime [Bobo]
Nogle små ændringer(nyhed)  EmptyOns Jan 08, 2014 8:40 pm af Gæst

» what do you want, Beauty? ( Alina )
Nogle små ændringer(nyhed)  EmptyOns Jan 08, 2014 12:04 am af Gæst

» touch me and i will break your face! ( Matthew ), Info: kan indeholde voldelige scener.
Nogle små ændringer(nyhed)  EmptyTirs Jan 07, 2014 9:38 pm af Gæst

» Showtime ~Logan~
Nogle små ændringer(nyhed)  EmptyTirs Jan 07, 2014 7:58 pm af Gæst

» Emnesøgning
Nogle små ændringer(nyhed)  EmptyTirs Jan 07, 2014 5:11 pm af Gæst

» Ugenyhed [1]
Nogle små ændringer(nyhed)  EmptyMan Jan 06, 2014 1:45 pm af Venus

» Skema for de ældste (Sport)
Nogle små ændringer(nyhed)  EmptyTors Nov 21, 2013 7:14 pm af Venus

Mest aktive brugere
Venus (28)
Nogle små ændringer(nyhed)  I_vote_lcapNogle små ændringer(nyhed)  I_voting_barNogle små ændringer(nyhed)  I_vote_rcap 
Miles (4)
Nogle små ændringer(nyhed)  I_vote_lcapNogle små ændringer(nyhed)  I_voting_barNogle små ændringer(nyhed)  I_vote_rcap 
Esmeralda (3)
Nogle små ændringer(nyhed)  I_vote_lcapNogle små ændringer(nyhed)  I_voting_barNogle små ændringer(nyhed)  I_vote_rcap 
Alessio (1)
Nogle små ændringer(nyhed)  I_vote_lcapNogle små ændringer(nyhed)  I_voting_barNogle små ændringer(nyhed)  I_vote_rcap 


Nogle små ændringer(nyhed)

Go down

Nogle små ændringer(nyhed)  Empty Nogle små ændringer(nyhed)

Indlæg af Alessio Fre Aug 18, 2017 1:35 pm

Aloo!
Kort præsentation! Mit navn er Alessio, jeg er et kunsthoved og er 21 år. Jeg er en ny admin, som blev lokket hertil af den dejlige Venus Very Happy
Jeg glæder mig til massere af dejlige emner og plots sammen med alle jer og håber at vi kan få denne side oppe og køre!

Der er sket nogle små ændringer.
I stedet for at der er værelser, har vi lavet kollegier for hvert talent. Hvor der er en opholdsstue, et drenge værelse og et pige værelse. Det vil i kunne se i forummet Skolen. Alle kollegier er lavet og er nu åbne for at kunne emnes i! De forskellige talenter må selvfølgelig gerne besøge hinanden på tværs, bare de er tilbage til sengen tid eller deres klasse.

Så er der også blevet lavet en kategori der hedder, området udenfor skolen. Hvor der er lavet en by. Byen hedder Grishire og er en by med både butikker, restauranter og cafeer. De ældste har lov til at gå derned, uden at få tilladelse af lærerne, men de yngste elever skal tale med en lærer før de går derned. Der er også blevet lavet en skov, den kan både blive brugt til timer, hvis biologitalenter skal ud og se på planter, men det kan også bare bruges til at gå og hygge sig inde i skoven.

Det var alt for denne gang!

- Alessio <3
Alessio
Alessio
Adminstrator
Adminstrator

Antal indlæg : 1
Join date : 17/08/17
Irl alder : 26
Bosted : Kunsthovedernes kollegie

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum